Mortii ei de ploaie…

Sambata… Alta sambata. Inainte cand era sambata nu mai stiam de mine. Acum nu mai stiu deloc. Inainte suna telefonu de zici ca era sectia 20 (Crangasi, mortii lor…). Alta data va zic si de sectia 20 ca acum n-am chef, acum prea ploua.

A venit si proasta de Roxana azi pe la mine, mancai-as pizda ei de fata frumoasa. A adus ceva bun, sa am ce vinde aici la fraieri. Si cum ploua aici, toti bulangii stau inauntru, la caldurica, futei-ar sangele sa-i futa. Ca sunt unii descreierati bagami-as pula-n creierele lor, sa moara mama de nu tipa de-ti vine sa le sugi creierii aia fututi.

Da fratica, si vine proasta mea azi, imi lasa ce avea de lasat, ii dau indicatiile cu ce sa mai aduca si acuma fata, stie fata, imi pune o mana pe pula si la cat de statut eream mi se scoala beton instant. Da instant coae, deci nu-mi venea sa cred. Bine fa, futu-ti pizda aia buna, ma intarati si crezi ca scapi?

Da acuma ce sa faci cu toti muistii astia inauntru ca in curte “la aer curat” (sa-mi bag pula-n expresiile lor) nu se poate sta ca ploua domne si sa moara mama de nu zici ca-s minus 10 grade afara. Si acuma la baie nu se poate ca ne vedeau tarfele alea de asistente si de doctore ca sambata e frecare mare aici, pe la colturi la fel, mai gasesti de vreunu ca daca cate o muie la stramba de gagica-sa, pula mea.

O iau pe proasta de Roxana de-o tata (mancai-as tatele ei alea tari si supte) si bang, afara. Mama un frig de am zis ca-mi moare pula instant. Ce sa moara coae, la cat de statut eream, era pe cai, voinicii lu tata! Si gasesc un jeg de colt, ma mai pis cateodata acolo cand stam afara la aer curat, bagami-as pula-n el de aer. Pula mea, nu putea asa de sa nu poti sa stai. Era doar un miros. Mi-am dat pantalonii jos, proasta mea s-a desfacut la geaca de blugi de i se vedea sutienu ala finut negru de dantela, de curva de lux, mancai-as io pizda ei de fata descurcareata, se pune pe vine, ca nu putea sa stea in genunchi ca era nitel ud pe jos si-o ia.

Sa moara mama de nu am crezut ca-mi dau drumu instant in sutienu ala frumos al ei. Pe pula, sa moara ma-sa lu Dior, numa ruj rosu de tarfa aveam. Lasa fa, ca-mi bag eu pula-n ruju tau si te inrosesc eu la pizda. Femeia nu pot sa va explic cum o suge. Deci pana nu vezi nu crezi. Am luato-n sus, i-am tras fusta, ce sa vezi: ciorapi cu banda d-aia smechera coae, pula mea, nu se dezminte. I-am dat chilotii la o parte si baga tata. Mai intai din picioare pana a obosit fata, dupaia capra frumos, se tinea de perete.

Si cum dadeam asa la buci, nehalit in pula mea, femeia cu capu la colt, eu cu pula-n femeie, pula se mai uita si in spate. Deci sa moara mama, cand l-am auzit pe Mihaita mi-a murit instant. Scoate pula bleaga, femeia speriata si ea ca nu stia ce se intampla. Mihaita e o saracie, acum ii zici, in doua minute uita, pula mea. Omu iesise sa ia aer curat, mortii lui de aer curat, si numa acolo se nimerise.

Pula mea. Mi se facuse deja frig. Am luat femeia de cur, si-a tras fusta-n jos si am intrat. Dupa ce a plecat Roxana am tras o laba pe peretele de la baie. Alta sambata frumoasa, sa-ti bag pula-n ea de sambata si-n ea de ploaie.

Tags: , ,

3 Responses to “Mortii ei de ploaie…”

  1. Jogu Says:

    tare de tot. cat am mai râs. da’ sunt si eu curios de ceva: acasa la tine, in familie, folosesti acelasi limbaj ca si aici ? cu roxana vorbesti la fel ? daca nu vrea sa ti-o suga, ce-i zici ?

  2. Jogu Says:

    tot eu sunt. am mai citit ceva pe aici si am vazut ca esti la inchisoare. tare chestia cu netu in inchisoare. cati ani mai ai de stat ? cati ai facut pana acum ?

  3. eeminescu Says:

    Nu sunt coaie la parnaie. In pula mea, cum sa ai net la G? Tot la un fel de “caldurica” sunt. Va mai povesteste tata. Hai te pup pe portofel jogule, esti primu cu tupeu.

Leave a Reply

